Monday 6 August 2012

Andai dia...


Kenapa tiba-tiba...
aku teringatkan dia?
Kenapa tiba-tiba...
aku merindui dia?

Aku...
seolah tenggelam lagi dalam lautan rasa.
rasa itu...
perit, pedih!

Ya Tuhan...
Aku ingin melupakan segalanya.
Aku ingin hidup tanpa kenangan itu.
kenangan yang membuat aku menjadi sakit.

Ya, hati ini sakit.
hati ini tersangat menderita..
derita menunggunya...
derita menanti dia...

Tapi dia...
dia tidak akan mungkin hadir.
tidak akan mungkin menghulurkan cinta yang ku dambakan...

Ya ALLAH...
aku pohon, aku pinta...
hilangkanlah segala rasa ini...

namun andai benar dia masih untukku,
KAU temukanlah kami.
KAU satukanlah kami.

Dan andai benar dia tercipta untukku,
janganlah KAU hilangkan rasa ini.
Janganlah KAU padamkan segala kasih itu...

kerana aku..
From Syu untuk kamu... :(

No comments:

Post a Comment